söndag

Mjew! :') <3

Sitter och knapprar in träning på funbeat.se och smsat lite planer om morron dagen med poffiga lillasyster :D sa gonatt till hon nyss och har full koncentration på datorn mobilen pip igen och dirr ba: jaha? glömde hon säga nåt? sådär halv intresserad tar upp telefon. Öppnar meddelandemappen och så står de att de är från moranisse (a) <3 *mjeeeew* :') <3 lyckorus *hihi*
Eftersom att mitt psyke vare lite upp och ner vad gäller situationen men aa ^^ är lite konstig ja! <3

Sen när ja gick från lillasyster så ringde min kära elkompis som har vare på apu i två (!) veckor :'''D Va ju inte igår vi surra dirr ^^ hihi! vi surra på om de ena med de tredje och efter ett avbrott så hade typ 45 min gått :O Saknar hon! :'O <3333

Mjew ^^ <3 ska ner och lägg mig och ladda för moggondagens halkbanekörnig! :D och gym och smsande  .. ;D wiiiie! <3

*det går bra nu kompis de går bra!* <3


Puss och gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0