Trött dag

Trött dag! Vart tog min braiga koncentration vägen? :O
Försvann den för att ja inte kunde somna när ja tänkt inatt, och bara sov typ fyra timmar.
Eller är de för att ja inte funderar över verkligheten lika mycket som förut och bara är?
Vart tog fotfästet vägen?
*För tiden är ett hot då allt förändras över tid, ingenting kommer någonsin att bli sig likt*

Borde lyssna på nån gubbe som språkligt funderar över Engelska grammatiken (tror ja)
Istället lyssnar ja på ny 'favorit' musik av Amon Amarth! (Cry of the black birds,Tattered Banners And Bloody Flags)
Tack vare Berg (: .. (y)
Har annars flummat me Governor Andys Bonus på kortet!
Den låten känns verkligen som att den stäm in på situationen just nu ;J
Känslor flyg ju åt alla håll.. Kan vara därför ja inte kan koncentrera mig på vad ja egentligen borde göra, men de e ju så fruktansvärt mycket som ska kommas ihåg och funderas över så ja håll väl på och bli galen!

Meeen de skit man väl i.. 'Guuuuud va coolt skriv en bok'

Osså dissa mupparna mig så ja antagligen få gymma själv idag igen! :O
Börjar ju bli en vana att ha folk med sig hela tiden så den omställningen är ju oxå ganska brutal. Men underbar! (om man jämför med för typ 700 dagar sen)
Hellre att man är social me folk och skapar kontakten nu än att leva ensam och dö i skuggan av att inte finnas till mer än som en skugga i mängden. Hemsk tanke o.O

Seeen fyll ju mamma 50 år på fredag!
Så från och med natten mot torsdag komma de bli fullt hus hemma ute i Skog.
Har ju iprincip helt flyttat ut dit nu ett tag (har datorn, två IKEA påsar me kläder och andra saker där=jag bor där)
Komma hä mig tillbaka när psyket ligger på rät sida vad gäller matvanor och situation...

Men just nu ska jag inrikta mig på att ta mig igenom dagen på bästa sätt!
*stjärna till mig som till och med uppdaterar bloggen!*

Koncentration på Engelskan nu typ 5 min?
Do it!

__
http://www.youtube.com/watch?v=X3RuFL1Hj-s&feature=artist
Amon Amarth-Tattered Banners And Bloody Flags
__
http://www.youtube.com/watch?v=GxTzQ3nRtas
Amon Amarth - Cry Of The Black Birds
__


Borde skriva av mig mer och lära mig att lugna ner hjärnan så jag kan somna på kvällarna...
Hörs hej! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0