tisdag

midiwidi! :D
Ser ut som om ja tar mig neråt och lämnar mitt vackra norrland på lördag = en till dag att gymma :D
*skadad* <-Gilla! ^^

Wiii ska träff mormor <3 kusinerna <3 moranisse <3 och nåra av hans kusiner som bo i Romme :D

Mjew! ^^

Satt och lyssna på madamder som disskutera och hade sig idag!
Min hjärna ba: ;J;J;DFHAGDHIOJFDSGh *andas* Meep?
Meen va gör man inte? xD
U-sekare! ni vet att ja tyck om er oxå! :'D

Studsa runt på Kalle hästen idag a, gick helt okej trots sne ponni!
Meeeeeen ja kan om ja vill oxå! ;D

Imorrn ska lillasyster fota lektionsridning! :D Ska be snällt om ja få Jennie ponnien igen (a) hon va söt okej?! :F
Hjälper lillasyster! Kolla och ta kontakt me hon om ni vill bli få najsiga bilder tagna!! :D Är ju fördel om ni bo i närheten här mm mm (: ---------> http://www.marialiljafoto.webs.com/

Bosse plutten kom och la sig brevid mig nu.. Ja som ska ner och bädda och sova :O
Lill katta ^^ <3

*MEEEP* 8D

Puss och gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0