tiep nu?

Meeeeeep! ;J

ah hjälp?
Nån som kan typ fixa min hjärna så att den blir normal igen? O.o

Har typ 0 koll längre :(

Är/ blir så förvirrad av andra människor oxå..
Känns inte som att ja hittat en plats där ja känner mig trygg, t ex i klassen. Vet att de är as sköna människor ja delar skollivet med men går ändå iväg ibland och känner mig helt maniskt hatande mot mig själv.

Asså typ fixa verkligheten?

Blir så frustrerad att allt ja vill ska ta sån tid :/ Snart äre kanske tävling oxå! Heh! bli stark nu typ ? Bli mindre tiiep NU? .. jobbigt.se

Samtidigt som ja spring runt och planera och stör mig på sånt såå borde man ju fixa skolan oxå.
Sitter tillexempel nu och lyssnar på klipp från youtube, en gubbe som sitt och språka om engelskgrammatik och så ska man skriva en 'well-formed text where I discuss my view on the issue of how englishlanugage change' ......

Hmm? ja som inte ens har koll själv ska sitta och disskutera vad jag tycker om något annat, Ehm?!

Visst fattar at de låter löjligt men de är jobbigt!
*Fruntimmerfasoner*

Aaaah

Varför måste möten med människor vara så komplicerat imånga fall?
Har kommit fram till att ja tänker för mycket, men för de borde inte hjärna lägga ner verksamheten?
Känns som att de bli så nu.. Bara för att ja konstaterat de behöver de inte betyda nåt? eller har min tankebana svårt att acceptera de, eller blire rent av så att de tänker ett steg till O.o

Fyyy fan!

Just nu igen .. känenr ja som att ja vill ta ledig typ en vecka och bara ägna mig åt träning?
Faaast då bli ju skolan och gemenskapen lidande -.-''''

*MEEP*

Bli inte mer disskuterande nu för vi ska tydligen iväg på föreläsning i aulan?
=missar matten
=Depp.se!

Låt klockan bli halv fyra typ nu?

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0