jnhgj

Känner mig så fruktansvärt äcklad,förvirrad och allmänt öjnhdsjlöfdnhgofedahgonbo.....

Borde gömma mig bland dammtussarna i hörnen och aldig komma fram igen!

Fruntimmerfasoner å typ försöka göra nåt ja inte borde ge mig in på då ja redan nu i förväg typ vet att de komma gå åt helvete! O.o

ne fyfan för sånt här :'/ egentligen inte värt att sitta i skärmljuset och gråta över, ska fan gå ut och gå istället.. kanske känns bättre då? på mer än ett plan.
Behöver få klarhet i saker och borde då inse vad jag ska göra

Fyfan för att inte vara som andra och inte "passa" i vissa verklighetsuppfattningar



Ljus stund idag va dpck när man lyckades iprincip strikt lyfta 110kg i mark!! *lycklig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0